Friday 6 March 2015

Lagu kenangan



Saya kenal suami dah lama. Masa kitorang belajar kat Uni, masuk tahun 2005. Kitorang berlainan course tapi satu kelas English yang namanya BID masa sem 3. Tak tahu pulak dia (guna dia la sebab time tu tak kawen lagi, hihi) dah berkenan kat saya since sem 1, tapi masa sem 3 yakni setahun lepas tu baru dia start nak kenal-kenal dengan saya. Panjang kalau nak diceritakan dari awal ni. Haha.

Ingat lagi, masa tu bulan puasa. Dia mintak CD yang ada gambar saya dan dia (masa tu pendrive mahal woi haha). Rupanya, dia nak buat movie maker. Tahun 2007 tu ramai la kawan-kawan "gila" buat movie maker masing-masing. Saya pun buat jugak, penat kot mengadap bendalah tu. Nak susun gambar, transition lagi HAHAHAHA. Usaha tangga kejayaan betul.

Background song movie maker dia, lagu ni. Sampai sekarang kalau saya tengok movie maker tu atau dengar lagu ni, saya sebak sikit. Sebab, haih..Tak sangka, lelaki yang salu buat saya marah dan rasa nak tumbuk je muka dia tu dah jadi suami saya dah pun sekarang. Alhamdulillah.

Jadi, saya nak layan lagu ni jap. :)




No comments: