Tuesday 17 June 2014

Hari lawatan ke Pusat Sains Negara dan Kilang Beryl's Seri Kembangan


 (sumber : peribadi)
Masa baru sampai, kat dalam tu saya banyak rakam video.

 (sumber : peribadi)
Shopping dan rasa dalam masa yang sama. Dapat 5% discount untuk setiap item. Rasanya macam murah lagi dari beli kat Langkawi nun.

(sumber : peribadi)
Makan setahun pun belum tentu habis ni. HAHAHAHAHA.


Waaaaaah, seronok! Sebabnya tahun lepas dah pergi ke Kilang Vitagen, Taman Burung dan Planetarium. So, tahun ni kita tukarlah tempat lain pulak. Masih menggunakan khidmat pakej err tapi tak ingat lak ape name dia tadi. Esok lah tengok balik kat sekolah. Pakej untuk kanak-kanak ni memang berbaloi sebab kita boleh pilih nak pakej yang mana.

Semuanya termasuk makan pagi (roti Gardenia + air mineral) dan makan tengah hari di KFC. Tahun lepas, 3 tempat jadi sampai sekolah lewat. Dalam pukul 5 lebih baru sampai. Tahun ni ambil dua tempat je iaitu Pusat Sains Negara dan kilang coklat Beryl's di Seri Kembangan. Satu kelebihan pegi dengan pakej ni, diorang yang handlekan untuk kita. Dari dalam bas dia bagi input semua dan diorang jugak yang handle murid kita. Kita just tolong tengok-tengokkan jugaklah. Takkan nak ambil kesempatan pulak kan. Hihihi.

Masa nak balik tu, diorang bagi satu pek kecil yang ada coklat Beryl's campur-campur. Boleh la rasa serba satu coklat dia. Dah la masa nak beli pun hadap tester banyak mana dah. HAHAHA. Sedap, yang dark chocolate sedap bagi saya sebab tak manis.

Okay, jumpa lagi di lawatan tahun depan. Terima kasih la buat mak ayah yang sudi ikut sama lawatan ni.


No comments: