Monday 2 June 2014

Cerita hujung minggu dan sakit kepala yang amat sangat.

(sumber : peribadi)

Saya masih di alam cuti sekolah tapi tidak untuk suami. Apa ada hal? Sebab kalau bukan musim cuti sekolah pun, kami selalu keluar jalan-jalan sekitar KL bersama-sama. Yang buat saya tak sabar adalah, nak balik kampung! Dah lama tak balik jumpa family.

Bercerita tentang hujung minggu kami. Sepanjang Sabtu dan Ahad, kami banyak habiskan masa di luar. Antaranya ke:

  1. PopFest
  2. Dataran Merdeka
  3. PropangandaFest
  4. Makan-makan
  5. Jalan-jalan kasi lenguh kaki
  6. ??
  7. ????
Lepas tu saya tak ingat dah. Ngeh3. Btw, dah dua minggu saya menanggung sakit kepala yang menggunung tinggi. Setiap malam makan Paracil. Semalam saya tak makan sebab suami dah tak bagi saya makan. Katanya, saya terlalu bergantung pada ubat.

Okay tak boleh tahan dah ni. Nak rehat, rasa macam nak tarik rambut je ni nak bagi hilang sakit kepala. Sakit, bukan pening. Haih.


No comments: