Friday 13 June 2014

Angau saya.

Assalamualaikum.

(sumber: fb group sekolah suami)

Hehe. Bagi salam kat blog sendiri. Saya dan suami dah kembali ke teratak kami di Kuala Lumpur ni. Suami dah mula bekerja semalam dan saya masih lagi di rumah menghabiskan sisa-sisa cuti sekolah yang masih berbaki. Sesungguhnya saya rasa masa berlalu dengan sangat pantas bila saya berada di rumah ni.

Bila pandang jam dah pukul 9, pandang lagi pukul 11, pandang lagi aih..Dah pukul 5. Waktu yang buat saya excited. Waktu suami saya balik. Suami dan saya berkenalan selama 7 tahun sebelum kami berkahwin. 3 tahun pertama saya memang langsung tak percayakan beliau HAHAHA, sebab saya cemburu. Ye lah, masa tu saya dah di alam pekerjaan sementara suami masih lagi bergelar pelajar. Ahaks!

Tapi, satu tahap yang saya rasa dialah satu-satunya, sampai sekarang saya angaukan dia tak henti-henti. Hikhiks! Ada satu cerita yang mahu saya ceritakan di sini, tunggu segalanya berjalan lancar saya akan detailskan satu persatu. Doakan saya. :)


No comments: