Friday 19 December 2014

Lulur melulur.



Semalam, suami dan saya sepakat nak lulur badan masing-masing. Alah, lulur kat rumah pakai ape yang ada je. Saya lulur suami dulu, then suami lulur saya pulak. Kitorang tumpukan bahagian belakang sebab kat situ la kita jarang tonyoh.


Hujung tahun lepas, Farmasi Color Cosmetic (FCC) buat jualan gudang sempena ulang tahun diorang, banyak la saya borong. Sebab saya suka sangat CC Cream dia. Best! Bedak Silky Touch, scrub dan macam-macam lagi. :)

Berbalik pada lulur badan, saya kemain tau lulur suami lama, satu badan kot. Macam kat spa dah. HAHAHAHA. Tapi beliau, lulur belakang saya T____T Hari tu saya pegi spa buat facial je, tak sempat nak lulur sebab takde mase. Facial pun dah nak dekat 2 jam.

Apa saja untukmu duhai suami.. Hihi.


No comments: