Thursday 18 December 2014

Curi masa sikit.




Sejak saya balik dari kampung Ahad lalu (suami ambil kat sana), bermula dari hari Isnin sampailah ke hari ni (Khamis), suami ajak saya keluar time dia rehat tengah hari. Kadang-kadang saya ajak dia pergi sarapan dulu. Hihi.

Sebenarnya saya ingat hari ni hari Jumaat, pelik pulak suami ajak keluar awal. Saya ingat keluar awal sebab nanti nak solat Jumaat (heh!). Rupanya suami nak survey kasut untuk kitorang. Lame dah jugak saya nak kasut sebab kitorang kadang keluar naik train, bas, jalan kaki. Seronok macam tu, tak yah hadap jem dan nak bayar parking. Yang termasuk dalam pilihan

Nike Air Max

Tapi, survey memang lebih cuma belinya tak tau la bila. Hahahaha. Salu dah macam tu. TV pun sama, survey dari tahun lepas, belinya baru 2 hari lepas. Kuikuikui.











Macam tak keje je orang yang tengah pilih baju tu. Hihi.



No comments: