Friday 13 February 2015

TTC 6 - Next step


Lama betul nak boleh ke update blog ni. Zaman bujang dulu, rajin nau hari-hari update. Lepas kahwin, banyak yang takdan. Hehe. Lepas HSG, Isnin review result dengan Dr. Okay je semua, hari tu tak TVS pun. Kalau dikira, lepas ni terus IUI, tapi sebab saya tak pernah lagi amik Clomid, so Dr suggest untuk try dulu 1 atau 2 cycle. Kalau tak berjaya, proceed IUI.

Sekarang tengah tunggu period datang. Frust betul kot, dah 3 cycles okay je period walaupun 35 hari. Ni dah CD42, tak period pun lagi. Cuma sekarang spotting je, ingat spotting beberapa hari datanglah period, tapi nan hado. Haih, maybe saya stress sangat 2 minggu lepas tu yang lambat tu. Takpun sebab banyak makan. Geram pulak bila fikir pasal kerja ni.

So sebab takde tanda-tanda lagi nak period dan maybe tak period bulan ni, saya dah book untuk bekam Isnin depan. Lama dah tak bekam. Dulu saya bekam di Sri Gombak, kali ni saya cuba cawangan Noraini Bekam kat KL ni. Dengan Kak Fina.Nak buat bekam kesuburan. 2 cup kat perut, 6 kat badan. Harap semuanya okay.


Daaa~

2 comments:

Usagi said...

Assalamu'alaikum hi awak. Sy suka baca perjalanan ttc awak sbb sy skarang pun tgk ttc buat treatment dgn dr tasha. Boleh share tak nombor telefon atau alamat awk buat bekam kesuburan tu? Terima kasih

NadiaShafiqa said...

Wsalam..

Ya ampun, sorry lambat balas.Huhu. Lame tak buka blog.

Kak Fina - 0133159752

A-G-04 GURNEY HEIGHT CONDOMINIUM
JALAN BUKIT KERAMAT
54000 KUALA LUMPUR.

Boleh la cuba, mana tahu serasi ke kan.. :)