Friday 9 December 2016

Tak boleh tido punya entry

Huuuu, ada masa memang macam ni cuma selalunya tak sempat nak on laptop tapi kali ni laptop elok je kat meja, jadi on la kejap sambil taip entry ni. Sekarang dah pukul 4.10 pagi. Suami dan anak elok je tido, jadi oleh sebab ibu tak dapat nak tido marilah sembang perkara random.

  1. Aku rasa aku makin sensitif lepas jadi mak ni. Sensitif tu dari segi emosi la. Masa pregnant aku asyik la jeles dengan kawan-kawan suami aku tu. Maklum la suami aku sorang je lelaki kat department dia tu. Ingatkan hormon masa pregnant je, tapi lepas bersalin makin teruk sampai aku rasa asyik nak cari gaduh je dengan dia. Apekehalnya la, dah nak masuk setahun bersalin kot. Harap ini bukanlah kategori meroyan. Seraaaammmm.
  2. Aku harap cecepat la dapat surat tukar tempat kerja at least takde la aku stress hadap kos tol dan minyak hari-hari. 
  3. Sambung balik, cane nak tenangkan fikiran dari fikir pasal hal suami aku kat tempat keje tu ek? Dia takde pape pun, aku je yang lebeh and aku pun kalau kira memang kenal pon kawan-kawan dia tu tapi ehhh tak boleh pulak aku. Hahaha. Ape aku taip ni.
  4. Aku dah start nak on senam balik tapi cam biasa la, asal nak start je anak mintak susu la, ajak main sama-sama dia la, nak tunggu dia tido? Bunyi derap kaki pun terjaga kalau kat umah ni haa, ace time keluar amboi bising la tera mana pun, elok ja dia tido.
  5. Sindrom shopping tak berhenti. Ni paling malas jugak, time kita dah nekad tak mau shopping time tu la dia macam melambai-lambai depan mata. Baru ni aku duk gila kat Bella Ammara. Habis p borong bbelle dia tu, pastu beli blouse dia sekali. Aku pesen kalau suka mesti rasa nak beli banyak terus. Apa masalah tah.
  6.  Aku rasa nak tukar link blog la. Rasa je la.
  7. Hmmmmm....
  8. Jap, blur kejap.
  9. Tu je kot.

1 comment:

puanstoberi said...

napak nau serabut ni. hihi :D